Netherlands NLD  

rss

  • rss
Persberichten - Nutrition
NUTRILITE en AC MILAN vernieuwen hun samenwerking

2017.01.26 - 

NUTRILITE, het merk van vitamines en voedingssupplementen van Amway, zal andermaal technisch leverancier van voedingssupplementen van AC Milan zijn. NUTRILITE blijft op het vlak van biochemie en voeding de wetenschappelijke partner van MilanLab en blijft ook de projecten van de Milan Foundation ondersteunen.

NUTRILITE, ’s werelds nr. 1 in de verkoop van vitamines en voedingssupplementen[1] gebaseerd op fytonutriënten, een handelsmerk van Amway, vernieuwt de overeenkomst met de rood-zwart club voor het huidige sportseizoen, en blijft dus het officiële merk van voedingssupplementen van AC Milan.

Het partnerschap, dat in 2008 tot stand werd gebracht, richt zich vooral op de wetenschappelijke samenwerking tussen specialisten van NUTRILITE en MilanLab, het hoogtechnologische interdisciplinaire onderzoekscentrum van de rood-zwarte club, en in het bijzonder op de sleutelrol die voeding en voedingssupplementen spelen bij het leveren van sportprestaties.

Op basis van de echte behoeften van elke afzonderlijke atleet, die geïdentificeerd worden dankzij nauwgezette medische onderzoeken, zoals genetische, bloed- en biodynamische tests, stellen NUTRILITE en MilanLab samen een gepersonaliseerd programma op. Daarnaast worden via een uitgebreide vragenlijst over voeding de gewoontes en potentiële nutritionele hiaten opgespoord die moeten worden opgevuld met een specifiek voedingsprogramma. Op basis van de resultaten van deze nauwkeurige analyses werken de specialisten van NUTRILITE en MilanLab samen om een gepersonaliseerde voeding en een gepersonaliseerd programma van voedingssupplementen op te stellen voor elke voetbalkampioen.

De overeenkomst vernieuwt eveneens ons engagement op het vlak van maatschappelijk verantwoord ondernemen. Zo ondersteunen we initiatieven waarbij sport al op jonge leeftijd een opvoedkundige en sociale rol speelt. Dat is immers een pijler voor gezondheid en welzijn. NUTRILITE en Milan Foundation, de NGO van de Club, steunden verschillende projecten voor kansarme kinderen, onder de noemer van de wereldwijde Amway One by One™ campagne voor kinderen. NUTRILITE en AC Milan helpen nu in team de Italiaanse bevolking die slachtoffer is van de aardbeving.

 [1] Bron: Euromonitor International Limited: www.euromonitor.com/awmay-claims

Over Amway Europe
Amway is een van de grootste producenten van consumentengoederen wereldwijd en verkoopt meer dan 450 kwaliteitsproducten voor beauty, wellness en home care exclusief via een netwerk van onafhankelijke distributeurs aan de eindklant. Het bedrijf werd opgericht in 1959 in Ada (VS) en is actief in meer dan 100 landen en gebieden. In 2015 realiseerde Amway een omzet van 9,5 miljard USD.

De best verkopende merken van Amway zijn NUTRILITE™ vitamine-, mineralen- en voedingssupplementen, ARTISTRY™ gelaatsverzorging en kleurcosmetica, en waterzuiveringssystemen.

Over NUTRILITE
NUTRILITE exclusively by Amway is het nummer 1 wereldwijd voor de verkoop van vitamine- en voedingssupplementen.* Na meer dan 80 jaar wetenschappelijk onderzoek heeft het team van NUTRILITE een eigen ‘seed to supplement’-praktijk geperfectioneerd om enerzijds de kwaliteit van zijn producten te garanderen, en anderzijds de lat zo hoog mogelijk te leggen qua consistentie, doeltreffendheid en veiligheid. Het merk NUTRILITE is het enige merk van vitaminen en mineralen wereldwijd dat planten teelt, oogst en verwerkt op eigen gecertificeerde bioboerderijen* in de Verenigde Staten, Mexico en Brazilië. Sinds 2008 zijn de producten van NUTRILITE de Officiële Voedingssupplementen van AC Milan.

Over AC Milan
Sinds meer dan 100 jaar staat voetbalclub AC Milan synoniem voor voetbal, entertainment, emoties en succes. AC Milan heeft het grootste aantal trofeeën gewonnen in de wereldwijde geschiedenis van het voetbal. Sinds zijn oprichting in 1899 won AC Milan 18 keer de Italiaanse kampioenstitel, 3 keer de Europese / Zuid-Amerikaanse beker, 1 keer de FIFA Wereldbeker voor clubs, 7 keer de Champions League, 5 keer de Beker voor Bekerwinnaars, 6 keer de Italiaanse Super Cup, 5 keer de Italiaanse beker. AC Milan is vandaag één van de marktleiders op het vlak van entertainment, de productie van sportshows voor miljoenen mensen over de hele wereld.

*Bron: Euromonitor International Limited.

 

Geef een reactie

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia